منو سریع
مطالب مرتبط

بهترین آسیاب های زاویه ای برای برش فلز در سال 2024

دسته بندی ها
بدون دسته بندی
زمان مورد نیاز برای مطالعه
10 دقیقه

استفاده از آسیاب های زاویه ای برای برش فلز یکی از راحت ترین روش های ساخت فلز است، زیرا آسیاب های زاویه ای دست راست یک فلزکار است. .

آیا می توانید از آسیاب زاویه ای برای برش فلز استفاده کنید؟

\.پاسخ سریع و آسان چیست؟ . آسیابها اغلب برای بازسازی و صیقل دادن مواد فلزی استفاده میشوند، بنابراین جای تعجب نیست که اگر دیسک درستی دارید، میتوانید از آنها روی سطوح فولادی ضد زنگ استفاده کنید..با این حال، شما نباید بدون رعایت هیچ گونه تدابیری وارد فرآیند شوید.به همین دلیل است که در طول این پست، چند دستورالعمل ایمنی را برای کمک به شما در یادگیری نحوه استفاده از آسیاب زاویه ای برای برش فلز به کارآمدترین و مؤثرترین راه ممکن آورده ایم..

نحوه استفاده از آسیاب زاویه ای برای برش فلز

اکنون که مفهوم استفاده از آسیاب های زاویه ای برای برش فلز را ایجاد کرده ایم، بیایید بررسی کنیم که بهترین راه کار با آسیاب زاویه ای برای برش فلز چیست..باید اشاره کنیم که روش همیشه یکسان نیست زیرا مدل های مختلف آسیاب زاویه ای به روش های مختلف کار می کنند.حتی با این حال، اقدامات ایمنی که باید هنگام برش فلز یا فولاد رعایت کنید بسیار مشابه هستند.

حداکثر ضخامت فولاد هنگام کار با آسیاب زاویه ای برای برش فلز چقدر است؟

این واقعاً به ظرفیت برش آسیاب زاویه ای و همچنین اندازه و نوع دیسکی که استفاده می کنید متکی است..جدای از آن، ضخامت ماده ای که می خواهید برش دهید در تعیین عمق احتمالی برش فولاد تعیین کننده است..نه تنها این، بلکه دیسک های برش دارای ضخامت های مختلفی هستند، بنابراین شما باید دیسک مناسب را انتخاب کنید..اما بیایید وانمود کنیم که از یک آسیاب 4-1/2 اینچی با یک تیغه برش الماس مسطح برای برش فولاد ضد زنگ یا نرم استفاده می کنید، همانطور که اکثر مردم این کار را انجام می دهند..1 میلی متر یا 1.برای برش فولاد ضد زنگ باید از دیسک 6 میلی متری بدون آهن استفاده شود.هنگام برش مواد فلزی نازک مانند ورق فلز، 1.0 میلی متر یا 0.دیسک برش 8 میلی متری توصیه می شود.با توجه به کاهش ضخامت تیغه که منجر به انتقال حرارت کمتر می شود، هر یک از این دیسک ها برش ظاهری تمیزتری ارائه می دهند و هرگونه تغییر رنگ احتمالی را به حداقل می رساند..هنگام برش یا صاف کردن فلز یا آلومینیوم با آسیاب زاویه ای، استفاده از روغن کاری اره ای نوع عمر دیسک را افزایش داده و از خطر خرد شدن آن جلوگیری می کند..اگر می خواهید فولاد ضخیم تر و سنگین تر مانند میلگرد یا فولاد سازه ای مانند آهن زاویه دار را خرد کنید، به یک دیسک برش با ضخامت 1 نیاز دارید..6 میلی متر یا 2.5 میلی متر.استفاده از یک تیغه بزرگتر مانند 2.دیسک برش 5 میلی متری، برش از طریق فولاد متراکم دارای معایب خاصی است.به دلیل سرعت پایینتر تیغههای مجهز به دیسک بزرگتر، برش کامل قطعه کار فولادی شما ممکن است شواهدی از تغییر رنگ نشان دهد..دلیل این امر چیست؟ .می توانید بسته به ضخامت مواد و میزان تمیزی برشی که می خواهید، همیشه از ابزار برقی دیگری برای برش فلز استفاده کنید..در حالی که هنگام برش فولاد ضخیم و متراکم به دقت و ظرافت نیاز است، اره مدور برش فلز یا اره برش فلز دو مورد از رایج ترین موارد مشکوک هستند..اگر تنها کاری که میخواهید انجام دهید این است که وقتی دقت و زیباییشناسی کلی دغدغههای ثانویه هستند، آسیاب قابل اعتماد را بشکنید..به سادگی از سی دی های پیشنهادی تا حد امکان استفاده کنید..

 

 

بهترین آسیاب زاویه ای برای فلزکاری

اگر به دنبال یک آسیاب زاویه ای با کیفیت بالا و آسان برای برش فلز هستید، در اینجا برخی از بهترین ابزارهای موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم..

آسیاب زاویه ای 4-1/2 اینچی بوش

آسیاب زاویه ای 4-1/2 اینچی بوش دارای 6 قدرتمند است.موتور 0 آمپر که 11000 دور در دقیقه بدون بار برای برش و سنگ زنی حرفه ای تولید می کند.تجارت خود را با تامین کننده آسیاب زاویه ای درجه یک تقویت کنید.

آسیاب زاویه ای رونیکس 3212، 2350 وات، 230 میلی متر

داشتن یک آسیاب زاویه ای قوی برای برش فلز و سایر مواد دشوار یک مزیت بزرگ برای یک فلزکار حرفه ای است که بسیاری از عملیات سنگ زنی و ساخت فلز را انجام می دهد..آسیاب زاویه ای رونیکس 3212 ابزار قدرتمندی است که می تواند طیف وسیعی از کارهای صنعتی و سنگین را انجام دهد..شما می توانید با اطمینان از این آسیاب زاویه ای برای برش فلز در هر زمان استفاده کنید.

آسیاب برش/زاویه 4-1/2 اینچی Makita 9557PBX1

آسیاب زاویه ای ماکیتا ابزاری با کیفیت برای فلزکاران است.7 قدرتمند.موتور 5 آمپر قدرت خروجی بالایی را در یک ابزار کوچکتر و سبکتر فراهم می کند.می توانید این دستگاه را در هر مکانی حمل کنید و با استفاده از هر دو دست برای کنترل آن به راحتی فلز را برش دهید.تنظیم محافظ چرخ بدون ابزار امکان بستن بدون زحمت را فراهم می کند و همچنین یک آسیاب با سوئیچ AC/DC برای استفاده با منابع مختلف برق ارائه می دهد که یکی از ویژگی های خوب این آسیاب زاویه ای ماکیتا است..

نکات ایمنی هنگام کار با آسیاب زاویه ای برای برش فلز

هنگامی که از آسیاب های زاویه ای برای برش فلز یا آسیاب آن استفاده می کنید، تراشه های کوچک یا خرده های فلز در سراسر مکان پرواز می کنند..آنها همچنین می توانند آتشین و ساینده باشند.برای جلوگیری از صدمات چشمی، زخم، سوختگی و سایر مشکلات هنگام برش فلز، این دستورالعمل ها را دنبال کنید: • تمام هشدارهای ایمنی روی دیسک ها و تیغه های برش فلز را بخوانید و رعایت کنید..• از چشم و گوش خود با عینک ایمنی، محافظ صورت و محافظ شنوایی محافظت کنید.• از دستکش، پیراهن آستین بلند و شلوار برای محافظت از پوست در معرض آن استفاده کنید.• قبل از دست زدن به فلزی که به تازگی بریده شده است، بگذارید کاملا خنک شود.• هنگام کار با فلزی که ممکن است لبه های تیز داشته باشد، از دستکش استفاده کنید.• قبل از برش فلز، آن را با یک گیره محکم کنید.• اگر از آسیاب زاویه دار برای برش فلز استفاده می کنید، اجازه ندهید کسی شما را ببندد، مگر اینکه محافظ شنوایی و چشم استفاده کرده باشد..

Suggested disc types.

می توانید از آسیاب زاویه ای برای برش فلز و انواع آن از جمله پیچ و مهره، آهن نبشی، میلگرد و حتی ورق فلز استفاده کنید، در صورتی که مجهز به دیسک برش فلز ساینده باشد..با این حال، همانطور که از دیسک ها استفاده می کنید، آنها به سرعت فرسوده می شوند، به آرامی برش داده می شوند و قطر آنها کاهش می یابد.در عوض، توصیه می کنیم از تیغه الماسی با درجه برش فلزات آهنی استفاده کنید.این دیسکها بسیار بیشتر از دیسکهای ساینده دوام میآورند، سریعتر و تمیزتر بریده میشوند و بسیار کندتر فرسوده میشوند.

The Disc Type Application Consideration
دیسک برش فلز / دیسک برش اکثر فلزات را می توان برش داد.نمی توان از آن برای خرد کردن چیزی استفاده کرد.با زاویه 90 درجه نسبت به قطعه کار ارائه شود. برای ساخت لبه برش از اکسید آلومینیوم استفاده می شود
دیسک سنگ زنی فلزات چه آهنی و چه غیرآهنی آسیاب می شوند.با زاویه 45 درجه نسبت به قطعه کار ارائه شود. برای ساخت لبه برش از اکسید آلومینیوم استفاده می شود.
دیسک برش چند برش فلزات، چه آهنی و چه غیرآهنی، برش داده می شوند (از جمله فولاد ضد زنگ).برای نیازهای پیچیده تر برش، آجر، سنگ، کامپوزیت های معاصر و کاشی را نیز برش می دهد..  
دیسک برش فولاد ضد زنگ فولاد و فولاد ضد زنگ برش داده می شوند.مخصوصاً برای مقاطع عرضی با مقاطع کوچک مفید است.  
تیغه الماس تمام تراش خورده چدن، انواع فلزات آهنی و غیرآهنی و اکثر مصالح ساختمانی همگی قابل برش هستند. لبه برش با دانه های الماس متصل به آن.
دیسک پاک کن شن ساینده سنگ زنی فلزات به طور کلی، به ویژه برای کارهای سنگ زنی لبه مانند سوراخ کردن، تیز کردن، و تکمیل سطح. فلپ های آسیاب به شکل شعاعی.
دیسک برش / دیسک برش نازک لوله ها و پروفیل هایی با دیواره های نازک بریده می شوند.این ابزار یک خط برش ظریف ایجاد می کند.استفاده بر روی فلزات آهنی و غیر آهنی و همچنین فولاد ضد زنگ. دیسک های برش نازک در حین کار گرمای کمتری تولید می کنند، باعث ارتعاش کمتر ابزار می شوند، برش ها را سریع تر می کنند و فلز کمتری را در هر برش هدر می دهند و تا 2 میلی متر در هر برش صرفه جویی می کنند..

 

سوالات متداول 1.برای برش فلز با چرخ زاویه ای به چه ابزاری نیاز دارم؟ ابزارهای لازم در مورد برش فلز با آسیاب زاویه دار عبارتند از: آسیاب زاویه ای، دیسک فلزی، گیره c، پریز/منبع برق، گوش بند و مواد فلزی که قصد دارید انجام دهید. .2.تفاوت بین ابزار برش و آسیاب زاویه ای چیست؟ همانطور که از نامش پیداست از ابزار برش برای برش سطوح استفاده می شود..از طرف دیگر، آسیاب زاویه ای ابزار انعطاف پذیرتری است که می تواند برای انواع فعالیت ها مانند تیز کردن و سنگ زنی استفاده شود..بله، اگر دیسک مناسب دارید.با این حال، به دلیل سختی فولاد، آنها سریعتر فرسوده می شوند.نتیجه گیریآیا می توان از آسیاب های زاویه ای برای برش فلز، حتی یک قطعه فولادی ضخیم استفاده کرد؟ .در پایان روز، در صورت داشتن تجهیزات و تجهیزات ایمنی مناسب، برش فلز با یک چرخ زاویه ای ممکن است بسیار موثر و فوق العاده ایمن باشد..اگر قبلا هرگز از آسیاب استفاده نکرده اید، برای یادگیری مهارت برش دادن و خرد کردن مواد به درستی نیازی به تمرین ندارید..یعنی تا زمانی که از دیسک برش مناسب با این تجهیزات قدرتمند دستی استفاده کنید.از آنجایی که یک آسیاب زاویه ای برای برش فلزات قوی تر و همچنین آجر و بتن طراحی شده است، لازم نیست نگران دوام آن باشید..با گذشت زمان، یک آسیاب مناسب به یک نیاز تبدیل می شود تا یک لوکس.در حالی که بعید به نظر میرسد که دستگاه DIYer معمولی به طور منظم فولاد متراکم را هک کند، یک آسیاب خوب تجهیزاتی است که در پشت کامیون یا فروشگاه ابزار خود میخواهید اگر نیاز به برش سریع فلز دارید..در نهایت، هنگام استفاده از آسیاب، مطمئن شوید که کنترل کامل تجهیزات را دارید و از عینک ایمنی محافظ مناسب استفاده می کنید..تنها کاری که اکنون باید انجام دهید این است که دیسک و مواد برش مناسب را انتخاب کنید و به راحتی برش فلز را شروع کنید.

برچسب ها :
تماس ما
09144043696
ایمیل ما
info@palltools.com
آدرس ما
آذربایجان شرقی
فروشگاه اینترنتی ابزار پالادیوم

ابزار پالادیوم فروشگاهی اینترنتی برای خرید انواع وسایل و ابزارآلات صنعتی است ابزارپالادیوم با هدف ایجاد فروشگاه اینترنتی تخصصی ابزارآلات، تجربه سالیان طولانی حضور در بازار سنتی ابزار را هم اکنون با تیم فروش اینترنتی خود همراه کرده و می کوشد با همراهی مشتریان وفادار خود، مرجع پاسخگویی به نیاز متخصصان مشاغل، کاربران خانگی و شرکت ها در زمینه ابزارآلات باشد..

دسترسی سریع
مشترک شوید

در خبرنامه ما ثبت نام کنید

انتخاب پشتیبانی

با انتخاب یکی از گذینه ها با ما در ارتباط باشید

پیام به پشتیبانی
گفتگو آنلاین
تماس با ما پشتیبانی واتساپ کانال تلگرام ما روبیکا
خرید فوری
صبرکنید...
1
زمان تحویل :
مبلغ قابل پرداخت : 0
مشاوره فوری