منو سریع
مطالب مرتبط

بخش های کلیدی یک آسیاب زاویه ای و کاربردهای آنها

دسته بندی ها
بدون دسته بندی
زمان مورد نیاز برای مطالعه
10 دقیقه

این یک چیز است که بدانید چگونه از آسیاب زاویه ای استفاده کنید.دانستن در مورد قطعات یک آسیاب زاویه ای و نحوه کنار هم قرار دادن چیزهای دیگری است.در حالی که اولی برای انجام کارها ضروری است، دومی زمانی ضروری است که همه چیز به درستی پیش برود.از این گذشته، اگر آسیاب زاویهای شما خراب شد، باید بدانید که کدام قطعه قبل از تعمیر آن یا سفارش یک قطعه جایگزین خراب شده است...

Anatomy of angle grinder and its parts

11 قسمت کلیدی یک آسیاب زاویه ای

همانطور که قبلا ذکر شد دانستن در مورد قطعات مختلف یک آسیاب زاویه ای نه تنها به اپراتورها کمک می کند تا بهترین عملکرد خود را هنگام اجرا انجام دهند، بلکه آنها را قادر می سازد تا ابزار را در صورت خرابی یا بیشتر تعمیر کنند..در اینجا لیستی از 11 قسمت کلیدی آسیاب زاویه ای و عملکرد آنها آورده شده است.

1.اهرم قدرت.

اولین قسمتی از یک آسیاب زاویه ای که باید از آن آگاه باشید کلید برق یا اهرم برق است.دسته اصلی دارای یک دکمه، اهرم یا ماشه است که به آن متصل است.هدف این جزء این است که به شما امکان می دهد در صورت نیاز، آسیاب زاویه ای را روشن و خاموش کنید.

2.دکمه قفل.

دومین قسمت از یک آسیاب زاویه ای که باید در مورد آن بدانید دکمه قفل است.دسته اصلی دارای یک دکمه، اهرم یا ماشه است که به آن متصل است.هدف این جزء این است که به شما امکان می دهد در صورت نیاز، آسیاب زاویه ای را روشن و خاموش کنید.

3.شماره گیری برای کنترل سرعت.

یکی دیگر از قطعات مهم یک آسیاب زاویه ای، که لزوماً روی هر یک از آنها نیست، صفحه کنترل سرعت است..این قسمت از آسیاب زاویه ای یک ویژگی است که معمولاً یک صفحه یا اهرم ظاهری معمولی است که در هر نقطه از دسته اصلی آسیاب زاویه ای قرار می گیرد..این قطعه ای است که به شما امکان می دهد سرعت چرخش دیسک را تنظیم کنید.

4.دسته اصلی.

دسته مرکزی چهارمین قسمت آسیاب زاویه ای است که باید با آن آشنا باشید.جزء اصلی آسیاب زاویه ای که در دست غالب خود نگه می دارید این است.بخش اعظم کنترلها مانند ماشه روشن/خاموش، دکمه قفل و موارد دیگر، روی قسمت بلند و گردی قرار میگیرند که از سر چرخ زاویهای خارج میشود..

5.دسته جانبی.

یک دسته جانبی (یا ثانویه) به عنوان یکی دیگر از قطعات اختیاری یک آسیاب زاویه ای با اکثریت آنها گنجانده شده است..به نظر می رسد این یک برآمدگی فلزی یا پلاستیکی است، شبیه به یک چوب، با یک دستگیره لاستیکی یا پلاستیکی بافت دار و یک مهره بلند در انتها برای نگه داشتن غیر لغزش...

 

 

6.بدن.

بدن چرخ زاویه ای گاهی اوقات به عنوان سر نامیده می شود.این بخشی از چرخ زاویه ای است که موتور و همچنین دوک و تیغه و همچنین دسته اصلی و جانبی را نگه می دارد..از آنجا که تقریباً هر چیز دیگری به نوعی به آن متصل است، یکی از مهم ترین بخش های آسیاب زاویه ای است..

7.موتور.

موتور یکی دیگر از بخش های حیاتی یک آسیاب زاویه ای است.موتور، البته، مسئول تمام قدرت و حرکت در آسیاب زاویه ای شما است.موتورهای آسیاب زاویه ای دارای قدرت های مختلفی هستند که بر اساس نوع، کیفیت و قیمت تعیین می شود.

8.دوک.

دوک و عناصر درگیر آن از دیگر بخشهای مهم آسیاب زاویهای هستند.دوک برآمدگی دایره ای در قسمت پایین سر یا بدنه اصلی است که سر و تیغه آسیاب را نگه می دارد..همانطور که قبلا گفته شد، اسپیندل از طریق یک تسمه به موتور متصل می شود و در نتیجه یک حرکت دایره ای سریع انجام می شود..

9.محافظ تیغه.

محافظ تیغه یکی دیگر از قطعات ضروری اما قابل جدا شدن یک آسیاب زاویه ای است.این یک اتصال نیم دایره ای است که به قسمت زیرین بدنه یا سر اصلی آسیاب زاویه ای متصل می شود و رو به اپراتور است..قسمتی از تیغه که رو به اپراتور است بسته می شود و نیمه جلویی برای تماس با قطعه کار آزاد است..

10.پیوست ها.

سپس انواع مختلفی از تیغه ها و دیسک ها وجود دارد که ممکن است به یک آسیاب زاویه ای وصل شوند، این قطعه ای است که می چرخد \u200b\u200bو برش می دهد یا آسیاب می کند..آسیاب های زاویه ای را می توان با انواع تیغه ها و دیسک ها از جمله دیسک های برش، دیسک های سنباده، دیسک های آسیاب، برس های سیمی و دیسک های فلپ استفاده کرد..ممکن است به عنوان بخشی از آسیاب زاویه ای در نظر گرفته نشوند، اما دانستن آنها و داشتن اطلاعات کلی به شما در استفاده از ابزار کمک می کند.

11.باتری یا سیم برق.

کابل برق یا بسته باتری آخرین قسمت از یک آسیاب زاویه ای است که مورد بحث قرار می گیرد.البته آن موتور به برق نیاز دارد که ممکن است مستقیماً از یک پریز یا از طریق بسته باتری دریافت کند..در انتهای دسته اصلی پشت باتری یا سیم برق قرار خواهد گرفت.قطعاتی از آسیاب زاویه ای که باید از آنها آگاه باشید آسیاب های زاویه ای در شرایط مختلفی استفاده می شوند..در حالی که سفارشی سازی آنها اغلب به طراحی پویا آنها نسبت داده می شود، اشتباه نیست که بسیاری از قسمت های آسیاب زاویه ای را به عنوان عوامل اصلی در نظر بگیریم..تعداد ضمیمههایی که به همراه آسیاب ارائه میشوند تعیین میکند که چگونه به خوبی برش، شکلدهی، تمیز کردن و آسیاب کردن آن را انجام میدهد..آنها عملکردهای آسیاب را یک مزیت رقابتی می کنند و اجازه می دهند عملیات ظریف با ظرافت کامل شود.بنابراین، در اینجا لیستی از مهم ترین لوازم جانبی آسیاب که هر کاربر باید از آن آگاه باشد تا از آسیاب های خود حداکثر استفاده را ببرد، آورده شده است:.

  • دیسک های برش
  • دیسک های سنباده
  • دیسک های سنگ زنی
  • برس های سیمی
  • دیسک های فلپ غیر بافته مصنوعی

برق در مقابل.آسیاب های زاویه ای پنوماتیکی.

آسیاب های زاویه ای که از نیروی هوا استفاده می کنند، چرخ های سنگ زنی یا چرخ های برش را برای حذف مواد سطحی یا برش مواد استفاده می کنند.از آنجایی که سر آنها، به طور کلی یکی از بخشهای کلیدی آسیاب زاویهای، در زاویه قائم با بدنه ابزار قرار میگیرند، نسبت به آسیابهای عمودی فشردهتر هستند و دید بیشتری به چرخ و منطقه کار میدهند..آسیابهای دارای دستههای جانبی، نگهداشتن دو دست را امکانپذیر میکنند که کنترل و پایداری را بهبود میبخشد.آسیاب های زاویه ای به طور گسترده برای صیقل دادن بتن، سنگ و فلز، آسیاب جوش، آماده سازی سطوح فلزی و بتنی، ابزارهای برش اریب و لبه های مواد، برش صفحات و لوله های فلزی و آسیاب جوش استفاده می شوند..این آسیابهای هوادار معمولاً سبکتر از آسیابهای سیمی یا بیسیم هستند و باعث کاهش خستگی اپراتور در مدت زمان طولانی استفاده میشوند..چون قطعات متحرک کمی دارند، خنک کار می کنند و طول عمر بالایی دارند.تفاوت بین آسیاب برقی و بی سیم چیست؟سایرهای زاویه ای، مانند دیگر تجهیزات اصلی برق، سیم را قطع می کنند..البته، از نظر زمان اجرا یک معاوضه وجود دارد: سازندگان و متخصصان خطوط لوله نفت/گاز باید چندین باتری شارژ شده و آماده کار در تمام طول روز داشته باشند..با وجود همه اینها، تفاوت چندانی در قسمت های اصلی یک آسیاب زاویه ای، چه سیمی و چه بی سیم وجود ندارد..خیلی خوب است که مجبور نباشید یک کابل را پشت سر خود بکشید، اما هنوز برای اتمام کار به زمان اجرا نیاز دارید.

Type Speed Run time Power Performance
آسیاب برقی 12000 دور در دقیقه* نامحدود تا 1.9 کیلووات*. یک آسیاب برقی بسته به انتخاب و کاربرد ساینده شما، استفاده مداوم و مداوم را برای شما فراهم می کند و مخصوصاً برای کارهای سنگین مناسب است..
آسیاب شارژی 9000 دور در دقیقه* بسته به مدل دستگاه، انتخاب دیسک و کاربرد، ممکن است تا 30 دقیقه زمان لازم باشد. 18 ولت 4 آمپر* برای استفاده حداکثری از آسیاب شارژی خود، از باتری های ساینده و باکیفیت مناسب استفاده کنید.استفاده از مواد ساینده با دقت توصیه شده می تواند به شما کمک کند تا بهترین نتایج را در برنامه خود داشته باشید و در عین حال عمر باتری را نیز افزایش دهید.

عمر باتری یک آسیاب زاویه ای شارژیدر واقع، ابتدایی ترین و کوچکترین بسته های باتری همراه با قوی ترین آسیاب تنها 1-2 ساعت دوام خواهند داشت..برخی از آسیاب های زاویه ای دارای باتری هایی هستند که می توانند یک روز کامل کار کنند.

Series of cordless angle grinders

مقاله مرتبط: بهترین آسیاب های زاویه ای

بعدی برای آسیاب های زاویه ای چیست؟

دانستن بیشتر در مورد قطعات یک آسیاب زاویه ای و به دست آوردن اطلاعات عمومی بیشتر در مورد آنها ممکن است شما را به آنچه در افق این ابزار ساده و در عین حال مهم است هیجان زده کند..تیمهای خلاق آنها به یادگیری گردش کار و رویه کامل اپراتور آسیاب در تمام کلاسهای اندازه اختصاص داده شدهاند.هدف آنها این است که به بهبود آسیاب و سایر تجهیزات بی سیم خود ادامه دهند تا از ابتدا تا انتها بهره وری بیشتری داشته باشید..همچنین بحث شده است که چگونه می توان از ابزارهای دیگر این برندها با آسیاب استفاده کرد.در حال حاضر، ردیابی ابزار و موجودی تنها ویژگی های موجود هستند.بیشتر آسیابهایی که از سرعت متغیر استفاده میکنند، به جای کنترل از طریق یک برنامه، تمایل به شمارهگیری واقعی روی ابزار دارند.

3 انتخاب برتر، 3 نوع مختلف

اکنون که اطلاعات کافی در مورد قطعات یک آسیاب زاویه ای، انواع و عملکرد آنها دارید، در اینجا 3 دستگاه آسیاب زاویه ای را معرفی می کنیم که می توانید با توجه به نیاز و وظایف خود یکی از آنها را انتخاب کنید..پیشنهاد ما برای آسیاب زاویهای پنوماتیک: آسیاب بادی شیکاگو CP860 سنگین با کولت 1/4 اینچی، 24000 دور در دقیقهسنگزن برای نگهداری، بهرهوری و کنترل عمومی.تمیز کردن لاستیک ها، قالب ها، جابجایی، موتورهای تسکین دهنده و به طور کلی پرداخت و سنگ زنی با سرعت بالا همه با این ابزار امکان پذیر است..کلت 1/4 اینچی، دریچه گاز قفل دار، طراحی دسته مربعی برای افزایش راحتیپیشنهاد ما برای آسیاب زاویه ای شارژی: آسیاب DEWALT 20V MAX، سرعت متغیر، 1-1/2 اینچ، فقط ابزار ( .سوئیچ چرخشی با سرعت متغیر آن به شما امکان می دهد دقیقاً سرعت مورد نظر خود را برای کار شماره گیری کنید.همچنین میتوانید به لطف سوئیچ دو حالته، از بین گزینههای مختلف دستگیره انتخاب کنید.پیشنهاد ما برای آسیاب زاویه دار سیمی: آسیاب زاویه ای رونیکس 3231، 2400 وات، 220 ولتزمانی که صحبت از تجهیز خانه شما با تجهیزات و ابزار به میان می آید، آسیاب زاویه ای ابزاری است که نباید از آن غافل شد..تمام برش، پرداخت و سنگ زنی شما با آسیاب زاویه ای انجام می شود.آسیاب زاویه ای 180 میلی متری رونیکس 3231 دارای موتور قوی 2400 وات، 220 ولت و 50 هرتز است که کارایی بهینه را در عملیات های سنگین تضمین می کند..با وزن حدود 5.2 کیلوگرم، این آسیاب زاویه ای به طور گسترده در ساخت و ساز استفاده می شود.کارگاه ها، گاراژهای خدمات، و مشاغل تعمیر بدنه خودرو، همگی مکان های معمولی برای یافتن آن هستند.

https://youtu.be/jBy4tYl-A5g

سوالات متداول:

  1. آیا ارزش آن را دارد که روی یک آسیاب زاویه دار بدون برس سرمایه گذاری کنید؟.موتورهای براشلس در ابزارهای برقی بی سیم بسیار کارآمدتر هستند و نیازی به تعمیر و نگهداری ندارند..هدف از آسیاب زاویه ای پنوماتیک چیست؟ لوله کمپرسور هوا به رابط ورودی هوا در آسیاب متصل است..کمپرسور هوا روشن است و اهرم کنترل آسیاب به طور پیوسته 3- فشار داده می شود..آیا امکان تعویض حفاظ های آسیاب زاویه ای وجود دارد؟ .

نتیجه گیری:همانطور که می بینید، علیرغم این واقعیت که یک آسیاب زاویه ای یک ابزار اساسی به نظر می رسد، قطعات کلیدی یک آسیاب زاویه ای متعدد است و شما باید با آن آشنا باشید..اکنون که می دانید هر یک از قطعات چیست، خرید یک آسیاب زاویه ای جدید، تشخیص عیوب در دستگاه فعلی و انجام تعمیرات باید بسیار آسان تر باشد..

برچسب ها :
تماس ما
09144043696
ایمیل ما
info@palltools.com
آدرس ما
آذربایجان شرقی
فروشگاه اینترنتی ابزار پالادیوم

ابزار پالادیوم فروشگاهی اینترنتی برای خرید انواع وسایل و ابزارآلات صنعتی است ابزارپالادیوم با هدف ایجاد فروشگاه اینترنتی تخصصی ابزارآلات، تجربه سالیان طولانی حضور در بازار سنتی ابزار را هم اکنون با تیم فروش اینترنتی خود همراه کرده و می کوشد با همراهی مشتریان وفادار خود، مرجع پاسخگویی به نیاز متخصصان مشاغل، کاربران خانگی و شرکت ها در زمینه ابزارآلات باشد..

دسترسی سریع
مشترک شوید

در خبرنامه ما ثبت نام کنید

انتخاب پشتیبانی

با انتخاب یکی از گذینه ها با ما در ارتباط باشید

پیام به پشتیبانی
گفتگو آنلاین
تماس با ما پشتیبانی واتساپ کانال تلگرام ما روبیکا
خرید فوری
صبرکنید...
1
زمان تحویل :
مبلغ قابل پرداخت : 0
مشاوره فوری